tja tja!!


idag red jag begge poinnisarna i ridhuset! Linement red jag i ridhuset harn var lite
pigg och bockade lite då och då. tränade mycket på att han ska följag med mig och
inte jag med honom nu när jag har satt i gång han så har ju jag ridit med pelhan bett
efter som det är ett starkt bett så ska det vara lätt att svänga men nej då har bara
går imot och fortsätter rakt fram vist han går i en öppna. Så då får jag göra halt och
skritta i svängen sen sätta igång i tarv.
Stormis red jag med begge lagen vi tränade hårt för Lucia showen. I dressyren gick
det värkligen super vi taimade musiken percis! hoppningen var så där hon var assss
stark och ville ligga först hela tiden, jag hade pelham på henne också men jag skulle
ha tagit med mig min martingall.
Imorgån kommer alexandra hit!!!! :D hon ska vara lite hästskötare åt mig det är
toppen och då tror jag att vi hinner lägga ut svaren på frågestunden.
hejdå!!!!♥



Alexandra och magic på öland!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback