Tjenare!

Länge sen jag blo0ggade nu men det var för att jag var tvungen att plugga eng hade tills idag men hoppas det går bra nu i stället. Igår var det första gången jag red Linement i ridhuset för första gången på ett halv år!!!!! han var lite busig och pigg jag gorde lite särpentiner och så så han skulle bli lite mjuk i bägge sidorna och så han skulle vänja sig att var i ridhuste igen. men ska fortsätta att rida mycket ute och variera lite. Stormis red jag före linement hade med bägge htill ridhuset på en gång. Jag tästade ett nytt bet på henne, det var ett rakt bett och hon funkade väldigt bra på det med. Idag så var jag bara i stallet och gosade och borstade. dom tyckte det var jätte mysigt. Bloggar där jag inte har några blider typ fast ska försöka klippa ihop en outfit!!!!!
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback