Våga sticka ut!

Bort med vita schabrak, svart kavaj, svart sammetshjälm, svarta läderstövlar och fram med blå GPA, röda Tretorn stövlar och limegrönt schabrak!

Jag tycker det inte är fel att ha det gamla vanliga men vansinnigt TRÅKIGT! Vad tråkigt att aldrig byta schabrak eller någonting annat.

Det är flera ryttare här i Värmland (och jag nämner inga namn) som rider runt i det gamla vanliga, hallå det är 2012 snart! Inte snart 1998..

Nejmen, jag tycker att alla borde våga sticka ut, jag ÄLSKAR att sticka ut. Man får blickar hela tiden på sitt skrik gröna schabrak men jag bryr mig inte, jag gillar att vara en utanför mängden, så är det bara.

Jag vill inte vara som alla andra, inte en i mängden, jag vill vara en UTANFÖR mängden.

Jag gillar att vara udda. En utanför mängden, en som kör sitt eget race.

Hur är ni som tävlar? Brukar ni sticka ut eller är ni en mängden?

Limegrönt, ohyes!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Man ska färg! Älskar när det inte är bara vitt eller svart.... Mycker finare med lite färg! Helst ganska sarka färger!:D

2011-12-03 @ 20:58:57
URL: http://stallkalltorp.devote.se
Postat av: Anonym

Jag har jämt färgade schabrack på min ponny

2011-12-03 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback