Dagens ridpass

Tycker ni det är kul förresten att läsa om dagens ridpass eller ska jag inte skriva så mycket om det?
Slutade skolan 14.20 idag. Blev sen hem och äta lite och sen direkt till stallet. Började att rida Magic, red henne i småskogen. Hon var väldigt väldigt lydig idag, gjorde mycket ryggningar & skänkelvikningar. Dock höll jag på att ramla av när hon bockade en gåmg... xD
Sen red jag Peppi och det blev ett dressyrpass i paddocken. Gjorde mycket lösgörande först och sen jobbade jag honom på stora mittvolten utan stigbyglar. Han var så mjuk och fin på slutet! JÄTTENÖJD idag med han :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är jätte kul att läsa om ridpassen! :) Fortsätt med det, och så mycket du skriver om det oxå!

2011-11-17 @ 19:17:10
Postat av: Elin

Fortsätt med dagens ridpass, jättekulit!

2011-11-17 @ 19:25:16
Postat av: Clara

Det är jättekul att läsa om ridpassen! ;)

2011-11-18 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback