God kväll!

hej! nu är jag hemma i värmland igen! ♥ har faktist länktat hem en del jag hade ju pappa och mina så ponnisar hemma!
jag är i Karlstad på trav med pappa nu och vi ska snart åka hem. Ponnisarna har ju vilat så det blir att rida bägge hela veckan, imorgon ska jag rida Stormis för Kicki på lektion och Linement får nog ett rejält pass ute! Varken igår eller i dag så shoppade jag något mer på stan eller på globen, ok jag shoppade väll lite julklappar och på stan idag men inget annat och det gils ju inte!!! haha!!!! jag saknar mina ponnisar enormt mycket har inte träffat dom sen i torsdags men men det får bli i morgon. Får se om jag hinner blogga något till morgonen eller inte om inte så tror jag att ni står ut!
Kram från mig och mina ponnisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback