Halojj!!

idag har jag klippt Linement jag klippte han själv!! jätte kul han blev lite randig men han blev hyffsat fin när det var första gången jag klippte en häst. det tog ca 2 tim det ska ta korttare jag vet men jag är nöjd med tiden så i morgon blir det att klippa Stormis ska bli kul att klippa igen får hoppas att hon vill stå still. Idag så fick Stormis lite konditions träning i skogen, hon tyckte det var jätte pigg och glad i morgon ska jag rida henne i ridhuset när jag har klippt blir ett dressyr pass på henne i morgon. Linement ska jag rida på arvikas terängbana så han får galoppera lite!!!
hejdå!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej har inte någon koll på vilken som är vilken utav dina små söta ponnys.

Skulle även vara roligt om du skrev en halv sida om varje ponny och bilder till det.

Tex stormis är ett gotlandsruss född 2002.

Ungefär så. Nu vet inte jag om Stormis är ett gotlandsruss eller inte bara ett exempel.



Tacksam för svar



PS teamponnyryttaree.blogg.se äger tummen opp

2011-11-18 @ 22:26:20
Postat av: maja

hur får jag in min header på bloggen?

2011-11-18 @ 22:34:27
Postat av: Kajsa

Fina bilder:) Du och din ponny är superfina tillsammans:)



Bloglovinbyte ?? :)

2011-11-18 @ 22:43:37
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback