Hej Hej!

nu är jag hemma från Karlstad, jag orkade inte ta med datorn och blogga på vägen så det blev nu i stället. idag red jag Stormis i ridhustet, då hon var lite pigg men efter ett tag lungnade hon ner sig. sen skulle jag flytta för skänkeln så tyckte jag att jag var tydlig men det var jag inte så det blev några gånger på bakbenen det var så äckligt, det var första gången hon gjorde det med mig så blev lite rädd men sen skrittade jag ett tag och försökte igen och då gick det jätte bra. Under tiden så longerade mamma Linement kollade inte så mycket men såg att han var pigg och han tyckte nog att det var kul att komma till ridhuset, efter som han har varit halt så har jag inte kunnat rida honom i ridhus. ska äta nu så får se om jag hinner göra några inlägg sen!!!
hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback