Hejsan!

Nu är jag hemma från stallet idag red jag Linement på trav banan som vanlit och Stormis för Kicki. Med linement gick det supr bra, han var lite pigg men det gick över!!!! Stormis: I början så var hon lite seg och ville inte gå fram, jag hade glömt mitt spö. Sen när jag skulle hoppa banan på slutet så stannade hon fast det var ganaka lågt så jag tänkte rygga så att hon skulle hoppa men när jag skulle så råklae jag peta till henne (med ett söp som jag hade lånad) och då hoppade hon rakt upp i luften och om hindret var 75 så hoppandehon minst 1,10 minst!!!! fast jag tyckte att det var ett jätte fint hopp och trodde att jag sulle få fortsätta men nej då jag fick börja om!!!!!!!!!! haha!!!!!!!!!!!!
nu blir det att plugga eng!!!!!!!!! suuuuuuggggeeeerrrr!!!!!:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback