Hemma igen!

Hej! nu är jag hemma från stallet och mammas jobb! idag gick det bra på träningen idag! Men hon stannade några gånger fast det var lite mitt fel för det var en serie med tre hinder ett räcken och två oxrar, och då skulle jag rida på 5 galoppsprång fast det blev ett jätte kort språng, ett jätte långt på andra och ett stopp på tredje. Fast sen rättade jag till det och banan på slutet gick lysande!! Duktig Stormis! Sen hjälpte jag mamma att städa på jobbet , det var typ kul i början och sen blev det jätte tråkigt!!
Linement red jag på banan i ca 35 min skrittade ett halft varv, sen travade jag resten och galopperade jag några varv fast jag skrittade och travade ju honom i mellan. Nu ska jag ladda in bilderna från dagen så lägger jag ut dom senare!!!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback