svar

Elin om Bilder från idag!:
Du fotar väl med en Nikon D60 eller? Är den bra, prisvärd? Är den enkel att använda eller typ komplicerad? Har kollar jättemycket på en sån men undrar hur den är ;) Kan du lägga upp lite naturbilder du fotat med din kamera :P Är den något du skulle rekommendera?

Och...Det jag har väldigt svårt för att välja...Vilket objektiv tycker du jag ska börja med?

Måånga frågor blev det :)


Hej! Ja jag fotar med en Nikon D60. Bäst är den och prisvärd såklart.
Den är superenkel att använda, perfekt som första systemkameran.
Om det är din första system så rekommenderar jag den verkligen.

Jag fick med ett Nikon 55-200mm f/4-5.6 objektiv och ett
Nikon 18-55mm f/3.5-5.6 objektiv och sen köpte vi ett Tamron
70-300mm f/4-5.6. Du måste köpa Tamron 70-300mm, det är bäst!
Perfekt när man ska fota på tävling osv.


Här kommer lite naturbilder :)






Kommentarer
Postat av: Louise

Blir det bra bilder i ridhus, skulle du kunna lägga upp några så man kan se hur dom är ? :)

2011-11-13 @ 21:13:01
URL: http://louiseharlekin.devote.se
Postat av: Elin

Skulle jättegärna vilja ha en sån men det finns inte filmning? :( Vi får se ;D Har kollat på mååååga kameror. Typ Nikon D60, D90 eller D3100 och en Canon kamera har jag kollat på. Vill ha en D90 men såå dyra :P

2011-11-14 @ 15:04:48
Postat av: Elin

Blir en Nikon D3100 :) Tack för hjälpen och passande objektiv :) Ett Tamron

70-300mm Står på önskelistan! Ska kolla upp fler objekitv och en väska nu ;)

2011-11-14 @ 17:29:47
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback