Usch..

När jag tittar på Linn Strelins bilder när Putte välte över påminner mig om när jag och Magic välte över...

Har aldrig varit så rädd, hon sprang ut på en bilväg där det kommer massa bilar och bussar. Sofia galopperade efter henne. Jag kom efter gråtandes med massa brännskador eftersom vi välte omkull i ett dike fullt med brännässlor.

Dagen efter skulle vi till Ölands meetinget också. Jag grät och grät och var så rädd att hon skulle bli påkörd. Usch...... Men jag fick skjuts av en från Rävlinge (som ligger inte alls långt ifrån Stall Lersäter) . Tillslut hittade vi Sofia och Magic. Visst hade hon bränt sig med och sparkades, men hon hade klarat sig! Tur i oturen..

Vill säga tack än en gång till Sofia & Regazzo som var dagens hjältar då!

Det var ren tur att jag inte krossades under en 400kg häst....

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch det är så läskigt när sånt händer!



Minns när en ponny jag red stegrade sig, vi gick inte runt men faan va läskigt det är :(

2011-11-19 @ 17:11:37
URL: http://avvelin.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Usch! Vad hemskt! tur att sofia var med!!:)

2011-11-19 @ 17:32:15
URL: http://hoppfreaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback